Paradisul Florilor superblog,superblog spring 2016 Capadochia- Ambasador Vacante Speciale

Capadochia- Ambasador Vacante Speciale

Anul trecut am facut o excursie in Turcia. Am ales ca in fiecare an CND Turism-Vacante Speciale. Am ales de data astaTurcia si anume regiunea Capadochia, o regiune plina de istorie,cu un relief selenar parca desprins din Razboiul Stelelor.

Cele 7 nopti de cazare si 8 de vizitare mi-au ramas in suflet si cred ca si in acest an tot in Turcia voi merge chiar daca pe la stiri se vehiculeaza stiri despre atacuri teroriste.

M-am indragostit de acele meleaguri si de acei oameni simpli si copilarosi, iar zborul cu Balonul cu aer cald a fost un vis,mi-a placut, cu toate ca l-a inceput mi-a fost teama sa urc in el fiindca am rau de inaltime, mi-am facut curaj si am zburat in el o ora.De a doua zi incepeau circuite cu aurocarul.

Dar sa o luam cu prima zi.Am zburat cu avionul pana in Antalya si unde la aeroport am fost asteptati de ghidul nostru care apoi ne-a indrumat spre autocarul care ne-a purtat spre hotelul unde eram cazati.

Am fost primiti calduros cu bauturi racoritoare.

Seara am luat masa in restaurantul hotelului in acordul muzicii traditionale si pe scena au aparut niste dansatori imbracati in robr lungi care executau un dans ritualic.

Erau dervisii mevleviti.Adoua zi am mers in Konya,capitala imperiului Selgiucizilor si loc de pelerinaj pentru turcii religiosi.

Aici se afla manastirea Mevlana,unde se afla chiar mormantul celui care a infintat ordinul dervisilor rotitori.Manastirea a devenit un muzeu al artei mestesugaresti si gazduieste adevarate comori ale artei.Am inoptat aici pentru ca a treia zi sa mergem la Capadochia.

VacanteSpeciale.ro-Venetia

In Capadochia am vizitat mai intai caravaseraiul Sultanhani ,unul din cele mai bine conservate caravanseraiuri, construit la 1229.

Apoi am mers in Serhati unde am avut surpriza vizitarii unui oras subteran, sapat de locuitorii acestor meleaguri cu sute de ani in urma in roca vulcanica. Locuitorii spuneau ca exista 50 de astfel de orase inca nedescoperite.Am petrecut urmatoarele 3 nopti in Capadochia

.A patra zi am vizitat carierele de sulf in care sunt sapate locuinte si chiar biserici de catre fugarii asupriti de imperiul roman. In sec. X si xv aici au locuit multi monahi care au ctitorit multe schituri si biserici crestine.

A cincea zi am vizitat frescele bisericilor din Parcul Goreme care se afla sub sigla UNESCO. Aici natura a modelat peisajul dandui forme fantastice, de aici am mers spre Valea lui Simion sau Valea Cosurilor Sanzienelor.

Totul a fost vazut de sus cum v-am povestit la inceput ,adica in balon cu aer cald.

A -6-a zi am parasit Capadochia si ne-am indreptat spre caravanseraiul selgiucid Obrukhan, apoi urmand muntii Taurus ne-am intors in Antalya.

A-7a zi am vizitat Antalya ,minunatul turn cu ceas de la Kalekapisi, frumoasa cascada Karpuzkaldiran, apoi am cumparat cateva suveniruti pentru cei dragi. A-8-a zi am fost condusi cu autocarul la aeropert si aici s-a incheiat un capitol din vacanta visurilor mele. Asa ca daca vreti o vacanta speciala alegeti oferte speciale, care includ sejurul cu autocar cu ghizi specializati care sa va indrume in locuri incarcate de istorie si legenda.    Cautati ofertele turistice si programul cu avionul si cu autocarul.Eu am ales CND Vacante Speciale si nu am regretat.Acest articol a fost scris pentru Super Blog2016.

1 thought on “Capadochia- Ambasador Vacante Speciale”