Paradisul Florilor Spring Superblog 2018,superblog O vacanta incognito, organizata cu Christian Tour

O vacanta incognito, organizata cu Christian Tour

Hey, numele meu este Angelina Jolie. Stiu ca probabil crezi ca am o viata exceptionala, nu ca nu ar fi asa, dar uneori viata mea privata lipseste cu desavarsire. Trebuie sa am grija sa nu fie cineva cu o camera foto in spatele meu, sa nu fiu vazuta in ipostaze stanjenitoare si multe altele.  O vacanta incognito este singura care m-ar relaxa foarte mult. Tocmai de aceea o sa imi ofer o vacanta intr-un loc retras, pitoresc, unde sa nu ma cunoasca nimeni si sa scap la randul meu de stres.

Pentru asta am ales vacante Christian Tour. Vorbim despre vacante in orice colt al lumii, la hotel sau pensiune, cu mic-dejun sau all-inclusiv. Anul acesta am intrat pe site-ul lor si imediat am primit mesaj de la un operator, care m-a intrebat cu ce ma poate ajuta. I-am raspuns ca vreau o vacanta speciala intr-un loc special, dar si departe de ochii presei. Mi-au oferit cinci locatii, una mai frumoasa ca alta si unde ma puteam „ascunde” de ochii curiosilor. Acestea erau in: Grecia, Spania, Egipt si Turcia sau Bulgaria. Dupa lungi cugetari, dar si la sfatul agentului de turism, am ales Grecia.

O tara incarcata de istorie, tara eroilor antici. Cine n-a auzit de Ahile, Ulise sau de una dintre cele sapte minuni ale lumii antice: Colosul din Rhodos? Spre bucuria mea Insula Rhodos se afla printre ofertele prezentate de christiantour.ro. Din oferta lor am ales un hotel de trei stele, nu din cauza banilor ci pentru ca sunt incognito. Intr-un hotel de doua sau trei stele te amesteci mai usor printre oameni obisnuiti. Acolo unde cu putin machiaj si o palarie poti trece neobservat, fara sa te recunoasca nimeni.

Oferta cuprinde 7 zile de cazare si este all-inclusive. Zborul se face cu avionul si se asigura transportul de la aeroport la hotel, dar si ghid pentru itinerariile pe care le vei vizita. Insula Rodos mai este numita si Insula Soarelui si primul indiciu cand auzi vorbindu-se despre ea, este Colosul din Rhodos.

Dar sa vorbim despre cele 7 zile petrecute incognito. In prima zi dupa ce am ajuns pe insula, am fost asteptati la aeroport cu un microbuz si condusi la hotel. Ghidul ne-a prezentat programul, apoi am mers fiecare in camerele noastre. Seara am servit cina la restaurantul hotelului, apoi am mers la somn.

A doua zi dupa micul dejun ghidul ne-a condus sa vizitam Palatul Marilor Maestri. Construit de Cavalerii Ioaniti pe locul fostului templu inchinat soarelui si unde se pare ca a existat si gigantica statuie care ghida corabiile si care a fost distrusa de un puternic cutremur. Aceea era Colosul din Rhodos. Un loc pitoresc mai este Strada Cavalerilor, unde odinioara existau hanuri de popas pentru toate natiile care tranzitau insula.

A treia si a patra zi am vizitat Lindosul un sat situat la 50 km de Rhodos. Aici a existat un templu inchinat Athenei si unde chiar Alexandru Machedon ar fi venit in pelerinaj. Pe locul Acropolelui, Cavalerii Ioaniti au ridicat Biserica Agios Ioannis, iar zidul care inconjoara Acropolisul a fost intarit de Cavalerii de Rhodos.

A cincea zi am mers pe partea vestica a insulei unde exista un loc unic in lume. O padure de arbori ce emana un parfum asemanator vaniliei si care atrage mii de fluturi de toate culorile. E ceva mirific si ai impresia ca te afli pe alt taram.

A sasea zi am mers la Acvariul din Rodos si la Muzeul de Arheologie. Seara am avut o cina in stil grecesc, muzica si dansuri specifice zonei. Se spune ca un grec cand sufera, urla de durere si apoi danseaza.

A saptea zi  ne-am intors la Bucuresti si apoi fiecare la casa lui. A fost o vacanta grozava, cu multe locuri mirifice, unice unde iubitorii de relaxare dar si de distractii nu se plictisesc. Orele trec parca prea repede si mai raman atatea de descoperit. Plus ca aici poti  petrece timp fara sa fii desconspirat, atunci cand esti persoana publica.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018!